Vårskor

Idag har jag varit duktig med pluggandet (än så länge iaf) har suttit med böckerna i drygt 2 timmar och förkovrat mig i cirkulationssystemets mysterier. Är ju väldigt intressant när man väl har kommit igång, men det är ju alltid jobbigt att sätta sig med böckerna.

Nu har jag hursom helst tagit en välbehövlig paus och passade på att kika lite på vårskor. Underligt nog hittade jag några väldigt snygga på
Halens, trodde jag verkligen inte.



Jag blev väldigt förtjust i de med stjärnor (priset var ju väldigt bra dessutom) men jag tror att de är lite för höga och har för smal klack för mig. De rosa är ju helt underbara och de svarta fanns även i rött, och där passar klacken mig lite bättre. Jag gillar lite "tantigare" skor med lite rejälare klackar, men ändå feminina och söta. Tror dock inte att det blir några skor för mig, jag håller på att sparar till en provdocka för att underlätta alla mina sömnadsprojekt. Så vi får se hur det blir på skofronten.

Nu är det nog bäst att jag återgår till mina studier om det ska finnas någon chans att jag ska klara tentan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback