Nytt år, nya tag!

Efter julhelgen och nyårsfirandet har jag kommit tillbaka till Uppsala, fylld av inspiration och skaparglädje. Ideérna bara virvlar runt i huvudet och längtar efter att tolkas, de senaste dagarna har jag skissat frenetiskt och pysslat i största allmänhet. Det är härligt när man har många ideér och ser möjligheterna att förverkliga dessa.

Idag har jag även köpt lite typ på Ohlssons. Här hemma har jag städat syhörnann och försökt bringa ordning i oredan. Veckan innan jag åkta till Köping fyndade jag en bokhylla på Kupan för 50 kr, som nu fungerar som tygförvaring. Jag har även tjatat på min sambo att han ska bygga en trådförvaring så man kan ha alla rullar på ett ställe. Har man ordning och koll på sina saker så blir det så mycket lättare att få till det man vill.

Utöver sömnaden så har det blivit en hel del pluggning (och kommer även att bli) för den 17:e har jag anatomi- och fysiologitenta. Jag hoppas verkligen att den går bra, det vore så skönt att gå ut på praktik och känna att man intebehöver oroa sig för anatomikursen.

Jag måste helt enkelt dela med mig av denna bild, helt fantastiskt vacker och vilka underkläder! På tal om underkläder så fyndade jag en hel del på mellandagsrean, bl.a. lite 50-talsinspirerat. Ska dela med mig av bilder senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback