Lördagsmys

Idag har jag varit själv större delen av dagen, O var tvungen att åka hem och hjälpa sina föräldrar med en sjuk ko (tyvärr var der Frida, en av mina favoriter som blivit dålig). Idag har jag iaf tagit det lugn och varit förkyld i största allmänhet. Det positiva med att O åkte hem, var att han tog med sig katterna hem, så nu sitter Maja och försöker få mig att sluta blogga och ägna mig helhjärtat åt henne. 

Idag har jag iaf börjar på min länge planerade 50-talsklänning, med massor av tyll i kjolen och halterneck. Än så länge har jag inte hunit med mer än själva kjolen och den nedersta tyllvolangen, men jag tror att den har potential att bli väldigt bra. Tyvärr har jag väl pluggat lite mindre än vad jag borde, måste skärpa mig om jag ska lyckas klara anatomitentan.



 

Så här fint är det iaf i vårt fönster, kakburken kommer från mormor, koppljuset från Åhléns och det blåvita fatet är ett loppisfynd. Märks det att jag är förtjust i kombinationen blått och vitt?:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback