Svartvitt

Igår släpade jag med mig O in till stan för en shoppingrunda. Cardiganen från HM lämnades tillbaka och ett skärp och ett sprtslinne från rean fick följa med hem istället. Vi var även in en sväng till Kappahl, där jag letade efter en blå/vit cardigan utan resultat. Däremot blev jag helt kär i en kjol, eller snarare i bältet som följde med. Tyckte det var lite onödigt att köpa kjolen bara för att få bältet, när jag har tyg liggandes hemma till en nästan exakt likadan kjol. Men det fanns mer än bara kjolar som var snygga på Kappahl..





Allt utom väska (forever21) och skorna (Halens) är från Kappahl. Kavajen ska jag spana efter i butiken här i Uppsala, tyckte den såg riktigt lovande ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback