Kitschigt

Jag ligger här i min soffa och myser och drömmer om ett härligt sminkbord. Ni vet ett sånt med en spegel över med lampor runt, ett sånt man ser i filmerna. Riktigt glamoröst med lite kitschigt till. Dock finns det inte riktigt plats för det och det är ju inte riktigt det som prioriteras högst. Men nån gång i framtiden ska jag ha ett sånt....

...och en turkos tvättstuga!





De här två kan gärna få pryda mitt framtida sminkbord, lite så här på gränsen till dåligt smak. Men just idag är jag väldigt sugen på färg och härliga saker. Dessutom har jag alltid drömmt om en läpptelefon, men min turkosa kobra passar noh också bra!

Båda kommer från
Kitsch.se, där även bilderna är lånade.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Läpptelefonen är så himla snygg! Jag tycker dina planer om sminkbord och turkosa tvättstugor låter helt förträffliga, hoppas du når dit en dag.

2009-02-19 @ 22:56:54
Postat av: annabanan

Läpptelefonen är så himla snygg! Jag tycker dina planer om sminkbord och turkosa tvättstugor låter helt förträffliga, hoppas du når dit en dag.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback