Äntligen vinter!

Imorse, när jag strax innan klockan sex gick till bussen, så slog kylan mot mig. Det knarrade under skorna och min andedräkt bildade rök i luften. När jag väl stod och väntade på bussen så riktigt njöt jag av det vita vinterlandskapet och likadant var det när jag sen stod och väntade på bussen hem på eftermiddagen.

Så mycket mer än så har jag inte varit ute idag, utan jag har tillbringat dagen på sjukhuset och ska göra detsamma imorgon. Så jag får helt enkelt se till att njuta av allt det vackra däremellan.




Bild lånad
härifrån.

Kommentarer
Postat av: Kris

Hahah. Vad jag känner igen mig. Fast det var tio dar sen du skrev det. Snöknarret är oundvikligt och temometern visar minus 22. Och hela dagen spenderades på sjukhuset, vilket är troligt att imorgon också görs. Skön slump.

2009-12-29 @ 18:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback