What to wear..?

Ellos ringde just och upplyste om SLEKTfesten på Ultuna, middag med studenter från Ultuna studentkår, VMF samt teknologerna från Uppsala. Jag tyckte ju dock att de behövde en representant från sjukslöterskeutbildningen och övertalade Ellos att köpa biljett åt mig med. Ska bli så kul!!

Men, vad ska jag ha på mig? Jag är lite ytlig, jag vet, men det är kul att vara fin:P Jag har ett gammalt klänningsprojekt liggandes, funderar på att få klart det, eller om det får bli den "lilla svarta". Vore ju lite kul att inte ha helsvart på sig för en gångs skull, men vi får se om den blir klar...

Kommentarer
Postat av: Malin

Hmm den ständiga frågan...Fixa färdigt din klänning du tycker jag, och sedan självklart vill vi ju se ditt alster i bild!! Fast å andra sidan är ju den lilla svarta aldrig fel. Man kan ju alltid piffa upp med någon färgig accessoar :o)

Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback