Plugg och sydrömmar

Idag var det tänkt att större delen av PM skulle skrivas klart, men så blev inte fallet. Kråningliga filformat gjorde så att introduktionen inte gick att öppna och därför inte gick att fixa till. När vi väl kom till diskussionen hade luften gått ur oss och allt blev helt enkelt dåligt. Så det blev helt enkelt uppskjuten ytterligare ett par dagar, lite jobbigt hade varit sååå skönt att bli klar.

Imorgon är det iaf juridik som står på schemat, disiplinerat hemmaplugg och sen fila lite till på vårt kära PM.

Men... Till sydrömmarna, sprang över ett helt fantastiskt sidentyg idag, skimmrande i grönt/blått. Jag har länge letat efter en snygg kuvertväska, men inte hittat någon som passar. Därför tänkte jag slänga ihop en imorgon, efter allt pluggande. Så under förutsättning att studierna går bra, får jag förhoppningsvis lite tid över att sy. Jag har några beställningar på vantar som ska fixas och lite barnkläder som ska sys, så nog har jag att pyssla med.

Med det är bara kul att ha en del att göra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback