Nyårs längtan

Som så många andra har jag blivit jättekär i den rosa HM klänningen med svart lackskärp. Så tyvärr finns den inte längre att köpa i webshopen. Hade passat perfekt till nyår! Så nu har jag tänkt att sy något passande. Dessutom är jag inte helt säker på vad jag ska hitta på vid nyår, men klänning ska jag ha iaf! För att få lite inspiration har jag kollat runt på asos.com. Helt underbara festklänningar!

  
  

Funderar lite på att göra nåt i stil med den svarta rosettklänningen, men vi får se vad det blir. Midnattsblå blir den iaf, har hittat ett fantastiskt tyg. Men hur den ska se ut får framtiden utvisa

Kommentarer
Postat av: Malin

Ååå den svarta med röda prickar föll mig på läppen!! Underbar!!

Kram!

Postat av: Erik

Jag gillade den lilla svarta.

2008-11-21 @ 11:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback