Senaste projektet


Mitt senaste syprojekt är (utöver gardinerna, kuddarna och alla småsaker jag inte gjort klart) barnkläder. Jättekul att sy och framförallt går det fort. Denna lilla klänning har jag just gjort klart och lagt ut till försäljning på tradera. Dock tyckte jag att den blev så söt, så jag var nästan sugen på att behålla den till min eventuella framtida dotter, men det lär ju dröja ett tag och jag kan ju alltid sy en till...






År det något som är intresserad är det bara att kontakta mig på
[email protected],

Kommentarer
Postat av: Malin - En svenska i Germanien

Men guuu vad söt!!! Du kommer bli heltidsanställd när det är klimpar på gång för vår del :o) Kan nog dröja i och för sig, du vet ju hur Sjömannen är... men jag ska nog överlista honom så småningom :o)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback