Ensam igen...

Nu är helgen snart slut och O har åkt tillbaka österut för att jobba. Jag trodde att vi skulle få träffa varandra mer nu när mitt jobb tog slut men så ser det inte ut att bli. Som det ser ut nu så fortsätter det så här ett tag till. Tråkigt att bara kunna träffas på helgerna, men det funkar det med. Lite ensamt men det kan man inte göra så mycket åt, bara att vänja sig.

Under veckan som gott har jag fått mycket gjort. I syväg är jag snart klar med Gittans beställning och har även gjort klart lite annat. Ska lägga upp bilder imorgon om jag får ordning på kameran. Jag har även registrerat mig på kursen jag ska gå och börjat fixa med litteraturen, och under veckan som kommer ska jag skriva in mig på V-dala. (Jag lyssnar på ditt råd Malin, det blir nog bra.)

Nu ska jag titta Save the last dance som jag lånat av Emma inna jag lägger mig och läser "Kommunikation, samtal och bemötande i vården".

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback