Jäkla ******!!

Jag är ilsken, sur, arg, uppretad, irriterad, ja orden för att beskriva min sinnensstämning är många. Den 2:a april skrev jag omtenta i etologi. I kårens stadgar står det att läraren har 10 arbetsdagar på sig att rätta och betygsätta tentor. Har läraren gjort det?

Nej, självklart har hon inte gjort det. När jag förra veckan påtalade problemet med läraren fick jag till svar att det var vi studenter som bestämt när vi ville skriva tentan och därför fick skylla oss själva om rättningen tog tid. VA? Hur går det ihop? Om det nu var så, varför upplyste inte läraren oss om desa villkor innan vi valde datum, ja det kan man ju undra.

Till saken hör att denna lärare ALDRIG rättar tentorna i tid, första tentan tog ca 4 veckor att rätta, tidigare studenter har berättat att de fått vänta i månader att få sina tentor tillbaka.

Usch, vad arg jag blir!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback