Grå torsdag

Är just hemkommen från mattelektion som handlade om primitiva funktioner och optimeringsproblem. Aldrig hade jag kunnat ana att kunskap inom dessa områden var nödvändigt för en blivande agronom, men det är bara att kämpa vidare...

Senare i eftermiddag ska jag och O till Granngården för inköp av stövlar åt mig. Ni som känner mig vet väl vid det här laget att det är inte där jag brukar köpa mina skor, är så svårt att hitta högklackat bland alla stålhättor och spiktrampskydd... Har för övrig nyss köpt ett par andra stövlar, som inte är gjorda utav gummi och helt saknar trampskydd.

Nu ska jag nog läsa lite inför studiebesöket imorgon, vi ska åka och titta på en integrerad svinbesättning, ska bli väldigt skoj!

Kommentarer
Postat av: Erik

Jag skulle sannerligen behöva ett par gorgeous shoes! inte stövlar dock :)

Postat av: Camilla

drinken ja.. hmmm... ska lura på den. :D ska rådfråga mixaren annika. något med vodka (flädercider??) några limedroppar... o så.. :D

2007-09-29 @ 15:27:27
URL: http://camillau.blogg.se/nyblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback