Hemkommen

Igår kom jag hem från min vistelse i sthlm/Uppsala. Massa god mat och lite shopping med Johanna och sen mys med O i Uppsala. I den senare staden så gjorde jag om samma misstag som tidigare, nämligen att gå mellan city och Sunnersta. Varför kan jag inte lära mig att det är lite för långt för att gå..?

Men de (UL) har ju faktiskt höjt biljettpriserna, hela 30 kr kostar det för oss resenärer som betalar kontant. Så jag tjänade ju faktiskt hela 30 kr på min promenad.

Jag var ju faktiskt inte bara ute och gick i Uppsala, grillning, bio och jordgubbsätning hanns också med.

Alltid lika mysigt att hälsa på hos O.
Och som vanligt lika ensamt när man kommer hem...

Kommentarer
Postat av: Kalle

inte bara trettio kronor, utan även lite frisk luft oc motion ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback