Do you wanna fuck?

I dag gjorde jag bort mig. På bussen hem från Lindesberg så lyssnade jag på musik. Som ni alla säkert känner till så är det väldigt lätt hänt att man sjunger med. Lyssnar man då i hörlurar så hör man inte riktigt hur pass högt man sjunger. Ni som sett Eriks filmsuntt där jag framför en egen tappning av "Fångad av en stormind" är väl medvetna om att min sångröst kanske inte är den allra vackraste.

Nu det det allra mest pinsamma med min bussfärd. Låten jag lyssnade på var BYZ´s "Do you wanna fuck". Ni som känner till låten vet att refrängen inte är helt rumsren, så att säga. Att man dessutom sjunger den högljutt i en buss fylld av sexhungrande män, gör det inte direkt bättre...

Jag fick ett antal blickar innan jag insåg hur pass högt jag sjöng...



Kommentarer
Postat av: Camilla

det är då man ska le, vinka så där snyggt som drottningen herself, och fortsätta där man slutade. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback