Dags för pension..?

För ett tag sedan gjorde jag vuxentestet, enlig det resultatet var min verkliga ålder dryga 32... Det känns nästan lite hårt när man egentligen är nyss fyllda 20.

Denna helg har tillbringats tillsammans med min O, i både Uppsala och Norrmarjum. Vi har dels klappat kor, eller det var nog mest jag som gjorde det, O gjorde nog vettigare saker.

Väl tillbaka i Uppsala så tillbringade vi söndagen på det mest pensionärs-aktiga sätt man kan.
Vi började dagen med att äta sen frukost för att sedan hoppa in i den silverfärgade kombin, och åkte till Kunsängen. Målet med denna utflykt var att spatsera runt och titta på alla kungsängsliljor.

177306-50

Väldigt vackra blommor måste jag säga, varför växer det inga sådana i min trädgård?
Medan vi vandrade på promenadstigen mötte vi en skara glada PROare. Jag och O klagade över ungdomar som kör moppe på cykelbanan, klagade på hur folk inte kan göra bli ordentligt.

Efter alla dessa äventyr tog vi bilen tii boländerna för att handla på Coop, för att sedan åka hem och laga mat.

Jag kanske kam hålla med om vuxentestet att ibland kanske jag verkar vara mer än mina 20 år fyllda, under denna dag var nog den verkliga åldern betydligt högre..

Men det var en väldigt mysig dag måste jag säga!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback