Blivande husfru...?

Fortfarande grått och dåligt väder. Igår var det shopping med Frida och Erik som gällde. Väldigt trevlig dag som resulterade i ett par skor (vita väldigt söta från Wedins, 149 kr), en klänning från HM och ett linne.

Utöver shoppingen så var det premiär på Jensens som gällde. Eftersom det var väldigt mkt premiär (även för dem) så var det lite virrig stämning i allmänhet. Ett vitlöksbröd för lite, ingen potatis för Frida och jag fick betala för lite. (jag klagade välinte speciellt mkt över just det...) Maten var trots virrigheten väldigt god och deras toaletter var fina, de hade tom en dam toalett med TVÅ toaletter i. Jag försökte övertala Frida att kissa tillsammans med mig, men mitt förslag fick inte det genomslag jag hoppats på.

I dag har jag ägnat den gråa vardagen till att diska, laga mat, städa och tvätta kläder. På eftermiddagen ska jag dessutom baka småkakor. Jag kanske borde fundera över en karriär som desperat husfru...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback