I stort behov av ett skrivbord

De senaste dagarna har jag irriterat mig på avsaknade av skrivbord i mitt rum. Pga av estetiska skäl prioriterade jag bort det för ett antal år sedan. Men när jag nu tillbringat de senaste dagarna över mina retorikböcker så har jag börjat att sakna ett sådant. Visst, det finns ett skrivbord på kontoret, men tycker inte om det, alldeles för liten yta. Jag gillar att sprida ut mina saker så jag får en bra överblick av det jag gör. Mamma brukar opponera sig lite när jag sprider ut mina saker över precis HELA köksbordet, och ni som varit hemma hos mig vet att köksbordet inte är så litet.

På tal om bananer, hur får man bort knäckebrödssmulor ur tangentbordet? Funkar dammsugaren eller ska man klippa av sladden och stoppa in det i diskmaskinen? Jobbigt är det iaf, ska sluta äta smuliga saker framför datorn...

Tjipp nu ska jag läsa vidare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback