Dagens...

Bakfylla: Min lärare Dennis! Han var grå som aska i ansiktet och det snurrade till i huvudet av hans blotta utandningsluft. Han erkännde att kvällen innan hade han fallit för frestelsen "kvällens öl" för 19 kr...

Inköp: Skrivboken (334kr), Everything´s an argument (265 kr), Heder och påverkan (220 kr). Vad kul det är att köpa kurslit! (Eller kanske inte) Hade tur idag och hittade det mesta begagnat, nu har jag bara hälften kvar.
 
Blixtförälskelse: En herrskjorta (?) på HM. Väldigt underligt... Den var väldigt fin, vit med blåa och röda ränder/rutmönster. Men vad ska jag med en herrskjorta till??? Jag får väl övertala någon i min närhet att inhandla den. Erik kanske, han brukar vara lättövertalad när det gäller shopping. Men å andra sidan äger han redan 76 rutiga skjortor.

Överraskning: Att jag fick lön! Eller främst hur mycket jag fick i lön, alltid trevligt när det är mer än vad man tror!

Jobbigaste: Mensvärk! Jobbigt att ha ont, behöver nån som håller om mig och lägger en varm hand på magen. Helst NU!

Krångligaste: Res och verba... det betecknande och det betecknade, ordet och kontexten(eller var det tolkningen?) Jag kan ärligt säga att jag inte fattar så direkt mycket av det, lite jobbigt eftersom min käre lärare lektor Eriksson verkligen ÄLSKAR att använda sig av den teorin på tentor...

Tråkigaste: Att det inte blir sangriakväll imorgon... Men man måste ju jobba ibland också.

Lärdom: Låt inte en homosexuell man fixa ditt hår! Resultatet blir ett väldigt volymiöst knullruffs med en högblank yta.. var kanske inte det allra vackraste, men det funkade!

Nä, nu ska jag ta tag i mig själv och sätta igång med pluggandet (förbannandet av lektor Eriksson) så att jag iaf har viss chans att skrapa ihop de där poängen på torsdag.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback