Bartömning på kåren, del 1

Igår var det kåren som gällde, tetafest för somliga, uppsatsfirande för mig och helt vanlig grillfest för de icke studerande i vårt sällskap. Kvällen blev en riktig höjdare, där jag träffade både trevliga och helt galna människor. Galenheten kommer från ca 60 kissnödiga tjejer som köar till tre toaletter. Knytnävarna hängde i luften kan jag lova!

För ovanlighetens skull så var kameran med och ett antal bilder togs, med andra ord jag var förhållandevis nykter... Bilderna och fortsättningen på redogörelsen över min sista (och enda) kväll på Örebro universitets kårhus kommer imorgon!





Ett extra tack till Lisa, som höll i förfesten. Väldigt trevligt och helt sjukt snygga skor!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback