Antagen

Jippie!!

Imorse kom beskedet jag väntat på, nämligen att jag kommit in på den utbildningen jag sökt. Så nu är jag en liten bit på väg på min (nu lite mindre) ovissa framtid. Härligt! Det blev en liten lyckodans innan för postdisken, en kram från (världens härligaste Anette) och jag firade sedan med falukorv och winebröd till lunch.

Bloggandet har det varit dåligt med på senaste tiden, jag har helt enkelt varit för trött och inte orkat... Jag vet jag är slö..

På jobbet stöter man alltid på intressanta människor, idag har jag bla fått höra att jag har en sexig röst och en man på ca 72 år ville att vi skulle rymma tillsammans. Utöver dessa trevliga kunder har jag några personliga favoriter, däriblan den paranoida mannen som jämt vill veta vad folk säger om honom, för alla pratar ju tydligen bakom ryggen på honom...

Ja, kunderna är härliga, utom när man får utskällningar helt i onödan, sådana har det blivit många av den senaste tiden.

Nu ska jag nog krypa mot sängen, är trött som ett hus!


Kommentarer
Postat av: Kalle

you go girl!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback