Linnis på väg till Kalifornien

177306-4

Igår så var jag och kramade om Linnis Korvis innan hon åkte i väg mot det stora landet i väst. Lite trist att hon ska vara borta så länge (hon kommer hem 12/4, två dagar innan jag fyller 20!) men det är kul för henne.

Igår var det också filmkväll med Erik och Kalle (aka bögpojkarna), de hade med sig chibba och vi gluffsade i oss i största allmänhet. Jag motsatte mig dock lite deras filmval, jag ver inte riktigt på humör för Hipp Hipp, så det blev SATC istället.

Idag har jag varit duktig och pluggat, men har väl också tillbringat en del tid på msn men det hör ju inte riktigt till ovanligheterna. Det har ju varit så en period nu och inte mig emot!
Med rätt sällskap så står tom jag ut med msn!!!

Men jag ska nog återgå lite till pluggandet för att kunna mysa en hel helg med gott samvete. Eller det kan jag nog göra ändå, men det är ju bra och plugga lite...

Puss o hej!

Kommentarer
Postat av: Erik

Hörrö bruden!

Dags att uppdatera bloggen tror jag nog! Vi måste ju få höra om dina upplevelser!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback