Kyligt väder men varma tankar...

Sitter/ligger i sängen och bloggar, gillar min nya dator, speciellt när allt fungerar. Tack Erik för "hjälpen"!

Idag har jag varit på en tre timmar lång föreläsning om dispositio. De första två timmarna gick bra och var tämligen intressanta. Den sista timmen var dock fokuseringen långt borta. Tankarna var milt sagt på helt annat håll. Ni som känner mig kan kanske gissa vad(vem) jag hade i tankarna....:P

Efter föreläsningen så var det pizza med Erik och Kalle som gällde, så jag knallade vidare mot Brickebergs pizzeria. Väl där inne så upptäckte jag att jag kände pizzagubben, så under du följande minuterna blev det en tämligen pinsam och pressad konversation där jag bla blev erbjuden en lägenhet i andra hand i Grankotten...
Är dock inte så säker på att jag ska nappa på det erbjudandet, verkar rätt så onödigt när jag räknar med att flytta till Uppsalaområdet i höst.

Nu börjar det lukta massa god mat här i huset, så jag ska ta och äta lite!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Erik

Haha! Annars kan du ju flirta in dig hos pizzagubben! Han var ju musklig och het! ;)

Postat av: Kalle

eller så tycker jag att du skippar pizzagubben som min gubbe föreslog. han e läskig...

2007-02-07 @ 20:53:12
URL: http://kinkykarl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback