Kvällens

Jag fortsätter på samma tema som tidigare, fast i det här fallet får det bli "kvällens" istället för "dagens". För er som inte vet vad jag gjorde igår så var det Efesos och utgång med vännerna som gällde. Fast så mycket utgång blev det inte, utan Sub City och "efterfest" Grankotten istället.

Kvällens:

Sällskap:
Erik och Kalle, Eleonor och Nicklas, Emma och Fredrik.
Blondaste: Emma helt klart. Har verkligen saknat hennes kommentarer som inte alltid är så genomänkta.
Parkering: Nån av de fem, det är bara att välja. Min favorit var dock de TVÅ inne i samma parkeringshus...
Hångel: Blickarna som Erik och Kalle drog till sig inne på Sub City.
Kommentar: När Fredrik frågar mig: "Du är alltså gravid?"
Sludder: Ibland är det svårt att prata, fråga bara mig... "Slångla" är kanske inte ett så bekant uttryck för alla..
Knasigste: Djungelboken med dansmatta hos Kalle, det var nog nästan kvällens roligaste också.
Tilltugg: "Kåtfrön" hemma hos Kalle.
Grönaste: Underliga drinkar på Sub City...
Fynd: Min och Eleonors snabbshopping i Örebro. Väldigt nöjd med mina fynd måste jag säga, även om Nicklas hävdar att min klänning ser ut som ett nattlinne.
Problem:  Att som man (Nicklas) tvingas dela bil med två fruntimmer som har mens samtidigt... Kanske inte så skoj för honom.
Bästa: Sällskapet helt klart!!! Härliga vänner, hade de bara hånglat lite mindre så hade jag nog inte kännt mig som "sjunde hjulet" lika mycket. Nja, sån fara var det inte, hur kul som helst! Alltid kul att umgås med dem!


Kommentarer
Postat av: Kalle

jag har rättat mig nu=P

Postat av: Erik

Trevlig kväll det där! Blickarna från gamlingarna var väldans roliga :)

2007-02-10 @ 14:59:21
URL: http://eriknorwalds.blogg.se
Postat av: Erik

Men bruden... dags att uppdatera bloggen! Eller händer det inget intressant i ditt liv? :P

2007-02-14 @ 11:11:19
URL: http://eriknorwalds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback