I love pocketböcker!

Idag har jag gjort något jag inte gjort på länge, jag har köpt en bok. En härlig pocketbok som är perfekt att stoppa i väskan. Lagom tung att läsa innan man somnar. Dessutom var den billig och jag fick studentrabatt och fick en anledning att visa upp mitt fina gröna kårleg. Jag är helt enkelt väldigt nöjd med mitt köp, nu återstår det  bara att se om boken är bra.

Utöver det så har jag också letat kurslitteratur inför de kommande kurserna. Det var mindre kul och inte lika billigt som min pocketbok...

Nu ska jag krypa ner under filten och läsa lite i min nya bok, jag lovar att återkomma med ett utlåtande. Jag hoppas att den är lika bra som jag hoppas!

Ha det så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback