Gårdagens

I går kväll var det tacoätning i Mårdshyttan som stod på schemat. Det var massa mat, trevligt sällskap och som vanligt dåliga melodifestivalenlåtar... Vi hade dock varit väldigt seriösa och gjort ett eget poängschema där vi själva satte poäng på bidragen. Vi hade också ritat artisterna som framförde bidragen, vi visste dock inte riktigt hur alla såg ut, så vi improviserade lite. Vill ni se bilder av mästerverket så besök Eriks blogg.

Godaste: Efterrätten helt klart! Frukt, glass och grädde med massa choklad kan aldrig bli fel...
Bästa bidraget: Onanilåten med After Dark, hur kunde den bara INTE gå vidare???
Finaste: Eriks alla 25 snoppar! Han var inte så glad till en början över att få ge penisar i poäng till bidragen, men ångrade sig fort när han insäg vilka möjligheter som fanns... Både slaka och styva delades ut!
"Lämpligaste": Eriks klädsel för promenad i snöyran.
Dress code: Mysbyxor, något som alla höll sig till utom Camilla, som var uppklädd och fick oss andra att framstå som lodisar.
Viktuppgång: Min viktuppgång under kvällen uppskattas till ca 5-6 kilo, vågar inte ställa mig på en våg..
Kommentar: H (hjärta) ägg??? Eller: Jag vill inte lyssna på  homofilpropaganda!
Snålast: Det var jag, jag var väldigt kräsen med att dela ut poäng, jag delade bara ut 13 hjärtan totalt..

Kommentarer
Postat av: Kalle

man ska ju vara rädd om sitt hjärta, så det gjorde du rätt i;)

Postat av: Camilla

Asch.. vadå uppklädd? det var väl att ta i.. ;)
erik ville rita snoppar. i know it.. han bara låtsades att han inte vill i början. men prickar?? vart kom dom ifrån??

2007-02-25 @ 15:04:26
URL: http://camillau.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback