Dagens

Blev så inspirerad av Marres blogginlägg så jag kännde mig manad att skrva en egen variant. (Hennes blogg finns förresten under länkar)

Dagens:

Jobbigaste: Att gå upp 05.40 var ovanligt jobbigt idag. Men kan trösta mig med sovmorgon imorgon iaf.
Godaste: Chokladbiskvi och varmchoklad vid slagbordet hemma i köket tillsammans med Erik.
Härligste: Vissa distraherande tankar (fantasier) under dagens föreläsning var rätt så mysiga.
Dråpligaste: Mina och Eriks svårigheter att förstå tampax instruktioner...
Mest pinsama: Säger bara en sak: Ofiicepaketet...
Klädsel: (För att fortsätta på Marres spår) Brun, stickad tröja, grönt linne och jeans. Tämligen normalt.
TV: Antikdeckarna, jag vet det är pensionärsvarning på det. Men man kan ju också säga att det är många vuxenpoäng..
Roligaste: Att nya datorn funkar finfint!

Nu ska jag ägna mig år antikdeckarna helhjärtat!

Pussar igen!

Kommentarer
Postat av: Erik

Haha nej jag är inte den som spottar i glaset! Och på fredag ska jag skaka rumpa om så snoret rinner ner längs bröstet på mig!

Puss!

Postat av: Frida

Vad är antikdeckarna??? Har aldrig hört talas om...

2007-02-09 @ 00:39:18
URL: http://fridaoscarssons.blogg.se
Postat av: Frida

Vad är antikdeckarna?? Har aldrig hört talas om...

2007-02-09 @ 00:54:13
URL: http://fridaoscarssons.blogg.se
Postat av: Frida

Oj nu vart det nå fel på min dator så det blev visst två inlägg.... Ooops!

2007-02-09 @ 00:54:45
URL: http://fridaoscarssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback