Biolängtan...

Insåg nu i helgen att det var år och dagar sen jag var på bio. Sist jag var på bio såg jag "the Holiday" och det var väldigt länge sen för att vara jag. Jag är en sån här biofantast, eller filmfantast överlag. Men film ska ju tydligen vara bäst på bio!

Och mitt biosug blir ju inte bättre av att jag vill se massa filmer som går just nu... Jag har fortfarande inte sett " Underbara älskande", och nu har ju "Den nya människan" haft premiär också. Är väldigt förväntansfull efter att ha sett "Den bästa av mödrar" av samma regissör. Den var ju verkligen ett mästervärk inom svensk film!
Jag är dessutom så barnslig så jag vill se "Night at the Museum" också, den verkar vara lite småskoj.. Lite lagom hög nivå på film när man är på lite barnsligt humör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback