Trevlig post!

Idag när jag kom hem från Örebro (hemsk dag fredag den trettonde...) var det för ovanlighetens skull jag som hämtade posten. För ovanlighetens skull var det också massa post till mig. Och inte vilken post som helst...
Lönespec, deklarationspapper och kort från farföräldrarna. Det dessa fyra små kuvert hade gemensamt var att de alla innehöll pengar till mig! (Ja, eller iaf löfte om pengar, syftar på deklarationen)

Totalt blev det också ganska mycket pengar, iaf med mina fattiga studentögon sett. Det är ju alltid trevligt, speciellt när man ska köpa nya glasögon och ska börja rida igen.

Nu så ska jag städa lite till, släktinvation imorgon...

Kommentarer
Postat av: Camilla

efter att ha läst eriks blogg samt sett hans hyllning till din ära, måste jag ju säga GRATTIS! kramar

Postat av: Erik

Bara för att du fick mer skatteåterbäring än mig ;)

2007-04-16 @ 10:10:00
URL: http://eriknorwalds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback