Snöslask, saknad och krasslig hals

Så beskriver man bäst dagen som varit..
Vaknade och det var alldeles vitt utanför mitt fönster, klassiskt aprilväder med andra ord. När jag varit vaken ett tag kände jag den där raspiga känslan man får i halsen precis innan en jobbig förkylning bryter ut.

Större delen av dagen har ägnats åt författning av ett PM, som ska lämnas in i morgon. Men som ni kanske förstår av rubriken så har mina tankar varit på annat håll... Ttots det vintriga vädret har mitt hjärta varit fyllt av våriga känslor.

177306-28

Till min stora glädje visade sig mascaran som
Camomilla tipsade mig om, vara lika bra som utlovat. Jag har ju då den nya varianten i svart hylsa och med rosa borste:P
Ett sant I-landsproblem, att inte veta vilken mascara man ska köpa...

Nu ska jag mysa i soffan framför Mr. Atkinson i "min" röda, mysiga tröja.

Kommentarer
Postat av: izza

Åh, ser att du har länkat till min blogg! Nu har jag länkat till din också! :)

Postat av: Camilla

uunderbart, eller hur? har oxå bytt upp mej till den mer spejsade svarta modellen. tummen upp! kram

2007-04-12 @ 09:34:51
URL: http://camillau.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback