Gårdagen

Igår var det full fart hela dagen. Dagen började bra, då jag väcktes av min (förhoppningsvis) nya arbetsgivare som undrade om jag vill komma på intervju. Innan dess var jag och mamma en sväng till Dalarna (Ludvika) för att jag skulle köpa underkläder. Inte det lättaste att prova behåar med gipsad arm kan jag lova.

I nerdrogat tillstånd vandrade jag till min arbetsintervju, som gick bra. (Får besked på ons) Efter det blev det en fika på Fagers Med Linnis som är hemma från Florida. Det stora ämnet för dagen var preventivmedel och frakturer på penis...

Sen hoppade vi in i den röda sportbilen som Linnea lyckats låna och susade till Bångbro, där jag provade fler behåar... Denna gång fick jag dock lite hjälp.

Linnea gav mig skjuts hem, denna gång i en volvo. Väl hemma började jag med mat och ett par minuter senare ringde Linnea och undrade om hon fick komma o hälsa på, den här gången kom hon dock i en skoda med en påse chips i högsta hugg. Det blev en äkta tjejkväll i soffan för oss två
 

Kommentarer
Postat av: Camilla

håller tummarna för jobbet! -tjejkvällar, ooh hur nice e inte de??-
kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback