Flyttstädning, högskoleprov, tentafest och allmän trötthet...

Suck....
Nu äntligen var tentan avklarad, lägenheten städad och högskoleprovet gjort. De senaste veckorna har varit fyllda med alldeles för mycket "måsten" för min smak, jag har självklart gjort mycket kul också, men det är först nu jag känner att jag kan pusta ut..

Men snart är det påsk, tyvärr har jag inget påsklov som jag hade när jag var liten, utan inlämningsuppgift till tredje dag påsk med tillhörande redovisning och opponering. Utöver det så är det uppsatsskrivning på g, med allt vad det innebär.

Gud, vad jag klagar! Skäms lite faktiskt. Jag tycker ju faktiskt att det är kul, men är bara så trött just nu. Jag vill ha semester!:P

På tal om semester, det får jag lite nu till veckan. Mamma åker på onsdagmorgon och kommer hem på söndag, så jag blir mammaledig över påsk. Lite ensamt över påsk, men jag brukar kunna sysselsätta mig själv utan större problem. Vännerna ska jag ju träffa på fredag! Ska bli så roligt att spela kåtslaget 2.0!! Den här gången får inte chipset vinna!

Nu ska jag ut i trägårn och pyssla, ska ev fläta ett pilstaket idag!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback