Bondgård på påse..?

I onsdags syndade jag (handlade på Lidl) där inhandlades favorit tortellinisarna och 5 g bondgård på påse. Det senare var en fröpåse, där jag misstänker att översättarna har tänkt lite fel..

För jag hoppas att det blir blommorna på framsidan av påsen som växer upp ur marken, inte en hel lantgård med djur och traktor. För det har jag helt enkelt inte plats för i den rabatten. Iof så tror jag att priset på en bondgård är lite högre än de 2.90 jag betalade för påsen. Men vad vet jag....

Det ska bli spännande att se vad som växer upp ur landet iaf!

Kommentarer
Postat av: Camilla

good luck. det kommer aldrig upp ngnting när jag planterar saker. förstår inte.. sol och vatten, att det ska vara så svårt? kraam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback