Tillbaka!

Efter en jättelång bloggpaus är jag nu lite sugen på att börja igen. Det senaste halvåret har det hänt en del, men mycket är fortfarande sig likt, jag bor kvar i lilla huset i utkanten av Uppsala och jag pluggar fortfarande till sjuksköterska. Jag syr och pysslar fortfarande, men inte lika mycket som förut, det är så mycket annat som kommer imellan (både på gott och ont). Lilla katten Maja är nu nästan en stor katt och O finns inte längre kvar på samma sätt som förut. Efter en lite smärre livskris och insikten att jag hinner faktiskt inte med allt jag vill på en och samma gång, så beslutade jag efter mycket om och men att gå ur Albreschts, något som jag idag tycker både är litre tråkigt men samtidigt var det nog rätt beslut. Så därför har den senaste tiden varit betydligt mycket mindre medeltidssömnad, men nu börjar jag åter igen att bli lite sugen, så vi får se vad som händer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback