Köpingsrapport

Här i Köping blir det inte så jättemycket hantverkande gjort, fast jag håller ju på och syr en linnedräkt åt mamma, så lite blir det ju:P Däremot så planeras det desto mer, efter tråkiga besked från O ser det ut som om jag blir gräsänka större delen av nästa vecka, så tid har jag så det räcker och blir över.

Förra veckan fick jag dessutom glädjande besked av
Peter från Albrechts Bössor, så nu finns det ju ännu större anledningar att hantverka. Otroligt inspirerande och motiverande att få kontakt med så duktiga och kunniga människor!

Utöver det som verkligen behöver fixas inför Varberg så är jag sugen på att fortsätta på mina försök att få till ett "krusdok" och att brodera lite. Men vi får se vad det blir, hantverkslusten är iaf på topp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback