Trött... och seg

Usch, vad jag beklagar mig här i bloggen. Jag skyller på att O är och jobbar hela den här veckan, så jag har ingen att beklaga mig för här hemma:P

Idag började jag dagen på BMC kl 9, pluggade själv en timme, sen kom basgruppen och vi pluggade tillsammans i 2 timmar. Efter det slängde jag och E i oss lunch innan jag begav mig till läsesalen där jag satt och pluggade i 3 timmar.  Lite trött i huvudet är jag, men det känns som om jag börjar få lite koll på fysiologin nu.




Här har jag tillbringat större delen av dagen.


Efter det blev det en snabbrunda på stan för jag skulle fylla på mitt busskort, och jag hann göra ett litet fynd (ska försöka visa enbild senare).

Nu ska jag läsa lite till om blodet innan jag tar kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback