Inredningsdrömmar

Vissa foton inspirerar mer än andra, dessa kommer ur min inspirationsmapp och gör mig så sugen att inreda, möblera om och pyssla runt i största allmänhet.



Jag vill också ha en underklädesvägg, mode är konst!!







Jag älskar verkligen lapptäcket som synns i bakgrunden, jag är jättesugen på att sy ett liknande i lite kitchiga tyger. Porslinsarrangemang är för övrigt något jag är väldigt förtjust i.



Den här bilden kommer självklart ur filme Marie Antoinette, jag tycker väldigt mycket om när mode får ingå i inredningen.



Med en sån här strykhörna skulle mina kläder bli betydligt bättre stryka. Jag fullkomligt älskar den turkosa väggfärgen, jag hoppas att jag kan lyckas övertala O om att vi ska ha ett rum i den färgen i framtiden. Kanske tvättstugan..?



Kommentarer
Postat av: Frida

Jag gillar dekorationen ovanför sängen! Det var nice. Inte för att det skulle passa in riktigt här i min lilla lägenhet i muttern men man kan alltid få drömma lite. Vi gick inne på Åhlens idag jag och några klasskompisar och det finns ås mycket man vill ha. Jag vill flytta och få inreda allt på nytt igen. :)

2009-02-11 @ 15:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback