Handledning och heminredningsdrömmar

Idag är det handledning som är på hemtentatapeten, har en och en halv fråga kvar innan jag är färdig med det avsnittet. Medan jag sitter och förkovrar mig i handledningsbegrepp, är jag mest sugen på att fixa till lite här hemma. Städa, möblera om, fixa till, kanske måla lite, byta gardiner eller kanske hänga några tavlor.

Som ni förstår är det ingen jättelyckad kombination, men så fort jag är klar med dagens frågor ska jag pyssla lite. Fundera på att börja med att byta till mina nya sängkläder som jag fick i fördelsedagspresent av min mamma. Alvine skön i härlig bomullssatin med band att stänga till med.



Jag är jättesugen på att måla eller tapetsera om, men det får nog bli i nästa boende som förhoppningsvis blir mer permanent än mitt studentboende här i Uppsala. Jag blev helt kär i den här tapeten, jag gillar mönster speciellt när man kan kombinera ihop det med lite mer neutrala möbler.



Men nu ska jag återgå till studierna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback