Cardigankval

För några dagar köpte jag en cardigan på HM som jag funderar på att lämna tillbaka. Vet inte riktigt varför, men känner mig inte helt nöjd med den. I affären trodde jag att den var marin/vit men på hemsidan står det att den svart/vit, och det var ju en marin/vit jag var ute efter... Men jag tycker ju fortfarande att den ser blå ut..


På hemsidan såg jag också den här, som ser ännu mer blå ut. Den kostar lika mycket, men jag kan som vanligt inte bestämma mig... Den jag köpt är ju lite annorlunda och sitter väldigt bra och är ju dessutom v-ringad (som jag föredrar på cardigans) så det lutar nog åt att den får stanna kvar.

Men jag kan bara inte sluta vela, jag blir alldeles trött på mig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback