Fredagsshopping

Snart ska jag och Ellos in till stan för lite fredagsmys/shopping i Uppsala. Fredagsfika eller Happy hour på Orvars kan det nog också bli, men vi får se. Som många av er vet så är jag lite glömsk, så dagens shopping ska få bestå av allt jag glömt att köpa de senaste veckorna.

Tjocka strumpbyxor
Mössa, eller garn till mössa, ska kanske virka en egen
Diadem (som ska pimpas)
Tyg till klänningen jag beskrev i förra inlägget

Ska bli intresant att se om jag får med mig dessa saker hem, eller om det blir nåt helt annat..

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: S

Hoppas du hittade nåt på din shoppingrunda :D Ställ gärna en fråga i min frågestund! :)

Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

nej jag tror inte allt passar långa heller så sett särskilt inte med din långa längd men det verkar som de som är 170-175 och modellslanka passar i allt..det var den typen jag jämförde mig med.



kram

2008-10-31 @ 18:29:34
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback