Ängel

Förra helgen var det dags att inviga min änglakjol. Väldigt jobbigt att sicksacka alla små "blad" som sitter längst ner på kjolen. Till en början hade jag nån idé om att fålla alla blad för hand så det skulle se extra snyggt ut. Som tur var gav jag upp den idén redan på planeringsstadiet. Innan jag skulle åka upptäckte jag en jättemaska på stupbyxorna och Ellos skulle hjälpa mig att måla i lite nagellack för att stoppa den, tyvärr hade hon bara rosarött lack så det fick bli vad det blev.

Glorian har jag också knåpat ihop själv med ståltråd, glitter och ett diadem, väldigt nöjd med den måste jag säga. Lite sv¨årt var det dock att gå i blåsväder...



Kvällen blev väl ingen jättehöjdare direkt, men det var trevligt att träffa lite ultunesare igen, var länge sedan.

Kommentarer
Postat av: Kalle

Men så tokigt fin! Både tjejen och klänningen!

Postat av: Erik

Håller med sambon! Urtjusigt!

2008-12-08 @ 15:52:35
Postat av: Malin

Sicken Engelchen!!! Jättefin klänning!

Kram! (Ses vi på lördagen den 20:e?)

2008-12-12 @ 19:54:54
URL: http://malinnorwalds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback