Raggarparty

Idag är jag sentimental och har bläddrat igenom massa gamla bilder. De här bilderna kommer från raggarpartyt vi hade under gymnasiet,  var verkligen en jättekul kväll. Låten "Scotty doesn´t know" väcker fortfarande minnen...



Här sitter jag och får håret fixat av min extramamma Eva. Skitsnygg svinrygg med MYCKET volym blev det.



Så här snygg blev jag när det var klart!



Riktiga raggare äter korv.



Linnéa har lånat mina ursnygga solglasögon, tyvärr verkar de ha försvunit i flytten..

Ibland saknar jag gymnasietiden, speciellt vännerna och allt roligt man gjorde. Nu pluggar vi alla på olika orter och träffas inte lika ofta. Men det vore kul att ses snart igen och ha ett nytt raggarparty!


Kommentarer
Postat av: Fridus

Synd att solglasögonen kommit bort i flytten. De var ju riktigt snygga och moderna i dessa tider. =) Själv har jag inhandlat ett par nya på Accent. Supersnygga i Wayfaremodell! Nu fattas det bara mycket sol och vårkänslor.

2009-03-02 @ 21:08:05
Postat av: Mamma Eva

Ni var så fina och det var roligt att kunna dela med sig av gamla kunskaper i håruppsättning. Kram

2009-03-03 @ 09:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback