Två år minsann

Idag fyller min lilla blogg två år. Trots mitt stundtals sporadiska bloggande har jag hållt liv i bloggen och plötsligt har det gått två år. När jag började blogga skrev jag mycket om min nya kärlek O, som fortfarande finns med i bilden (vi firade också två år tillsammans för några dager sedan), sen när jag började på Ultuna blev det mycket om lantbruk. Efter det blommade hela ekotrenden upp och då skrev jag en del ekologisk produktion. Konstigt nog var det först på senare tid som bloggen utvecklades mer till en syblogg, underligt eftersom jag alltid har sytt mycket.

Många andra startar en ny blogg när de byter genre, men sån är inte jag. Bloggen den får helt enkelt följa med och utvecklas på samma sätt som jag och mitt liv gör. Dock funderar jag skarpt på att ändra underrubriken "bitter men älskvärd", känns inte riktigt som det passar in längre...

Nu måste jag göra mig iordning och ge mig iväg ut på stan och sen iväg till VFUn. Ska bli roligt att komma igång lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback