Önskeböcker

Imorgon börjar ett gäng nya kurser (omvårdnad, farmakologi och mikrobiologi) och då får jag reda på vilken litteratur jag behöver köpa.Tyvärr misstänker jag att den är ganska dyr.. Tråkigt eftersom jag är sugen på att köpa lite andra böcker.



Denna bok tror jag är jättehärlig, jag har bläddrat i den flera gånger på Lundeq men har aldrig riktigt haft ekonomin att köpa den.



Vore jättekul att ha den här, skulle kanske kunna underlätta lite i mitt kluddrande/skissande..



Klassisk stickning med mönster och beskrivningar från 40, 50 och 60-tal, låter inte det helt underbart? Dock är jag ju inte så jättebra på att sticka, men jag kan väl lära mig...

Som sagt det finns en del böcker jag hellre skulle vilka köpa än kurslitteratur, men det får nog vänta ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback