Loppisfynd

Här i Uppsala har jag än så länge inte hittat någon superbra loppis/second hand. Myrorna brukar få in lite roliga saker, men de är så mycket dyrare än myrorna i andra städer t.ex. sthlm eller örebro. Dessutom skulle personalen behöva lära sig lite om hur man bemöter kunder och om man tar med i beräkningarna att det nästan jämt är rörigt och svårt att hitta i butiken, så är jag inte jättenöjd. Tacka vet jag Kavalkad eller Myrorna i Örebro!

Trots mina klagomål hittade jag faktiskt nåt fint på myrorna i veckan. En gardin som jag planerar att göra något annat av, kanske en kjol eller en klänning. Jag tycker tyget var helt underbart sött, på gränsen till mtcket (hysteriskt) mönstrat, men jag gillar det skarpt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback