Ibland blir man förvånad...

För mig har alltid Halens varit lite av en "tantaffär", men nu i vår har jag blivit förvånad. De senaste veckorna har jag hittat hur mycket fint som helst hos dem. Bland annat de helt underbara rosa skorna, som jag nämt så många gånger tidigare.


Som den här jättesöta blusen, finns i rött, blått och svart. Själv föredrar jag nog den i blått, jättesnyggt till lite lagom slitna jeans (själv är jag inte mkt för trenden med trasiga jeans, usch och fy) eller en fin vadlång klockad kjol, för en riktig 50-tals look.


Ännu en rutig överdel, jag är väldigt förtjust i rutor. Den här hade dessutom ett snyggt bälte, också det i lite 50-tals stuk.

För övrig håller jag på att sy en svartvit rutig kjol, dock kan jag inte riktigt bestämma mig för om det ska blå en pennkjol, eller en rynkad variant med mycket vidd.

Som vanligt blir jag väldigt glad för lite smakråd!

Kommentarer
Postat av: christina

Den andra svart rutiga tröjan är verkligen jätte snygg. Har en liknade av det första men helsvart otroligt snygg men tyvärr väldig trång över bysten.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback