London baby!

Sista helgen i november var jag och min svägerska/kombo i lLodon och förlustade oss och gick på musséer och åt god mat. Jag är själv ingen begåvad fotograf, mitt största problem är att jag nästan aldrig tar några foton och de få jag faktiskt tar bli oftast dåliga.

Första anhalten var hursom helst British Museum och några av deras utställningar (för att hinna/orka med alla var det inte tal om). Det bästa där var nog en guidad tur om olika kulturers inverkan på Storbrittanien, sen var ju själv byggnaden inte fy skam heller..



En annan dag så var det Towern som gällde och det var verkligen roligt!







Korpar är väldigt mycket större än vad man tror...



Men vi hann med en hel del annat också, bla Victoria Albert och en snabbvisit i Notting Hill med en väldigt flottig (och god) frukost, men de bilderna kanske jag delar med mig av senare.

Vi stötte även på en lite annorlunda design av en toalett, som vi under vår vistelse döpte till "rymdägget".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback