Alla dessa svarta klänningar



Jag hyser en enorm förkärlek för svarta klänningar, speciellt med det där "lilla extra". Den här från D&G har VERKLIGEN det där "lilla extra". Helt fantastisk organzaskapelse, utan att för den delen bli att se ut som en bakelse, utan mer åt det eleganta hållet. Finns hos
net-a-porter för den nätta summan 543 euro. Och med nätta, menar jag snarare motsatsen.

Jag är jättesugen på att prova på att drapera och då vore ju nåt åt det här hållet inte helt fel att få till. Dock har jag ju några projekt på gång, men nu är två av kjolarna klara iaf, den svarta i poplin och den i tyll.

Imorgon blir det skola hela dagen, och sen fika med Åsa och den andra Hanna, dessutom kommer O hem. Tyvärr blir det dock ett besök på lungmottagningen för TBC-vaccin, och efter dagens alla sprutor och stick, känns det inte så lockande med fler sprutor. Ska dessutom hinna köpa garn till Malins vantar, så det är fullt upp med andra ord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback