Äntligen..

...är tentan avklarad och den gick med största säkerhet bra. Denna helg är jag långledig och som det ser ut nu verkar det bli så att jag bli helt själv i helgen, O åker nog hem till sina föräldrar och kommer hem först på fredagkväll. Istället för att tycka att dett är jättetråkigt fokuserar jag på ytterligare ett syprojekt. Nu under veckan har jag sytt en 50-tals kjol som jag köpte tyg till i sommras, så nu måste jag hitta på nåt nytt. Jag är sugen på att sy en klänningm en svart vippig sak med underkjol i tyll, men vi får se ad det blir.

Imorgon blir det iaf tygspaning på stan. På syfronten blir det kanske lite scenkläder i framtiden för jag ska hjälpa Ultunaspexet lite. Förra året skulle jag ju egentligen ha sytt kostymer, men det slutade med att jag stod på scen istället..



Inte var jag vacker, men ku l var det. Dock kunde jag inte helt hålla mig borta från kostymerna, klänningen jag har på mig på bilden sydde jag + Aernst mantel.



(Foto Joel Åstrand)

Kommentarer
Postat av: plåtmamma Eva

Ja, inte kan jag se att det är du men klänningen är fin. Ha en trevlig helg med din symaskin. Kraaam

2008-10-30 @ 17:52:10
Postat av: Malin

Jag kan bara instämma med min mor ovan. Jag hade inte kunnat gissa att det var du :o) Vantarna vet jag inte om dom kommit, sjömannen kommer hem ikväll då får jag höra med honom om dom dimpt ner i brevlådan.

Angående råttfångare får vi nog avvakta lite så Selmis får bo in sig lite, men framföraallt måste en stor mängd övertalning till tror jag :o)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback