Härlig är våren!

Efter en påsk hos "svärföräldrarna" är jag pigg och utvilad och sugen på att blogga igen.  Det är skönt att vara ute på landet ett tag men det är också skönt att komma hem. Under påsk gjorde jag inte så mycket åt ägg, lamm och massa annan påskmat. Det bästa var nog iaf när jag och O gick ut i skogen och grillade korv i mörkret. Sen kom jag ju dock på att det vimlar av vildsvin i skogen och blev lite lätt livrädd..

Nu är jag tillbaka i Uppsala för några dagars intensivt tentapluggande innan spexet åker på turne till Alnarp. Ska verkligen bli jättekul och jag hoppas att den sista föreställningen bli den allra bästa!

Nu måste jag nog tyrvärr återgå till studierna...

Kommentarer
Postat av: Erik

Jaaa!! Har saknat din blogg :)

Postat av: Kalle

Du har vart saknad =)

2008-04-03 @ 19:50:25
URL: http://kinkykarl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback